9april

Är 9april mitt lycko nummer samt månad?
Jag tror fan de iallafall =)

Jag är så jäkla glad nu (:
Och tack alla som trodde på mig <3

Snart ska jag tvätta, och det är inte lika kul.

Samt att jag sitter i hallen nu och reve ur alla handskar och allt sånt där ;(
VARFÖR? haha. eh, måste ändåså rensa här känner jag.

Sen ska jag hämta pappsen på sjukhuset (han jobbar där nu med bygget)


Är på tipp topp humör som fan nu (: GLAD TJEJ 21 (pinsam elin eller hur)


Hoppas det går bra för älsklingen på Vårdcentralen också!

bjuder helgen på då för trevligheter?

Grillning hoppas jag naturligtvis på, fint väder ju ;) (skulle bli de iallafall)
Sen byta till Sommardäck som jag har längtat!
Sen blir det nog lite IKEA och köpa mer GLAS.
Sen lite mer trevligheter, tar dagarna som dom kommer...

Nej nu ska jag göra iordning här faktiskt!

PUSS OCH KRAM

ÄLSKAR MIN UNDERBARA POJKVÄN JOAKIM <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0