helgen, ooh yeeeeeey!

Nu är det äntligen helgen då :)
lovely enligt min mening iallafall..

skit väder är de ju dock nu också NATURLIGTVIS.
Började regna förut på lunchen, sen har de kommit lite då och då..
jaja, jag är ledig nu så jag skiter it..

åååh blir så irriterad, sitter och stör mig som satan.
uttnytja inte någon..
speciellt inte MIN vän heller.
blir så syyyyyyyyyyyr!!!

köra freddyboy imorgon också :)
han ska på firma fest!!

snart kommer min baby hem också!
världens bästa är vad han är faktiskt <3

han beställde nya tändsift till min "kära" bil förut också.
så detta kommer nog bli såååå bra så!

nej nu ska det banne mig bli lite "family guy" kikande ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0