Onsdag!

Idag har jag och baby varit tillsammans 1½ år (:
Känns underbart, helt jäkla otroligt!
Känns som det är längre, men ändåså inte.
Allting går så himlans fort jämt.

Kan man inte bara dra i bromsen och säga "STOPP ETT TAG NU"
Känns inte som de va alls länge sen jag jobbade på Bergvik ;S
Satt i kassan och fick ta skit ifrån alla otrevliga kunder.
Nej tack gode gud vet jag mitt nya jobb (städare)

Ingen som skriker på en, frågar otroligt dumma frågor.
Kastar saker på en eller är helt enkelt sur och gubbig/tantig.

Jag knallar omkring i min egna takt och lyssnar på musik.
INGEN som stressar mig eller någonting (lovely)

Åter om min och älsklingens dag då (:
Kommer nog bli någon mys mat ikväll.
Kollar i frysen och ser att "ahapp de får bli ostsnitzel och mos"
Jaja, det är mumma de också!

Jag älskar bara min karl mer och mer för varje dag som går.
Roligare kille får man leta efter, en kille med mer ideér får man också leta efter.
Ja jisses säger jag bara. Får mig ett och annat skratt om dagen =) haha!

Nej jag måste verkligen ta tag i städningen här hemma!

Slutade 15.30 idag, drog iväg och träna direkt efter.
Och nu ska jag städa här hemma tänkte jag mig.
ALDRIG en ledig stunn, haha!

Lindqvist, jag älskar dig så förbannat mycket!
Du är solstrålen i mitt liv.
Min stora kärlek med stort K.
Min livslust (:
Du är allt för mig.
Tack för att du finns hjärtat, du är bäst <3


Puss och kram!


Detta är kärlek de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0