sjukligt trött!

Nu är det Torsdag!
Snart är det helgen, och man kan koppla av igen :)
Men som sagt, kommer vakna 08.00 ändå *attans*

Idag började jag 06,30 (som vanligt)
och slutade 15.00 ca.

Åkte och tränade, sen åkte jag hem!
Duschade, väntade jag på att hjärtat skulle komma hem.
När han va hemma, och byt kläder va det stor handling på G.

Jag har verkligen skit ont i ryggen-armarna-benen och allt..
ville verkligen inte kliva upp imorse faktiskt ;d haha.
men det va bara att pina upp sig och se "gla" ut.
Jocke kollade på mig som om att jag såg DÖD ut =) HAHA!

Lite pirri inför Måndag faktiskt!
Men detta kommer nog gå hur bra som hellst.

Händer i helgen då?
Ska nog banne mig tat LUNGT!
Varför supa sig dretfull på Valborg för?
Va är det för speciellt med Valborg?
Eh, jag förstår inte.. ;P


Jocke - Jag älskar dig :)<3
massa massa massa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0