18 februari!

Idag är det en hemsk dag :(!
Idag är det 18februari, dagen jag ALDRIG glömmer.

Idag är det 1år sen vi fick låta baggen somna in.
När jag tänker på just det ögonblicket får jag tårar i ögonen.

Han hade varit borta 1vecka, och så kom han plötsligt hem!
Men han blev mer och mer förlamad i benen.
Han bara låg och skrek och bet en.
Och han bet ALDRIG någon, och skrek aldrig.
Förutom när han ville ha mat vill så att säga.

Han va VÄRLDENS underbaraste katt.
Älskar och saknar han otroligt mycket :(

vill bara ha tillbaka honom, vill ha han hos mig nu ju :'(


Va ska man skriva om nu måtro?
Alla tankar snurrar runt Baggen jämt just nu.

Solade igår, NYA RÖR va det i solariumet också.
Och alla som känner mig vet att ja inte blir lätt brun.
Jo men visst, JAG BRÄNDE MIG!
Så nu ser jag ut som en kräfta..
Inte så speciellt snyggt, svider som fan.
Kan inte sitta på vissa "ställningar" som jag brukar göra.
Vill bara gråta känns det som. ÅÅÅÅÅÅÅH!!!!

Fräknarna tittar ju dessutom fram när man fått lite "sol" på sig.
Herregud, vill verkligen att dom ska försvinna.

Trött på denna jävla snön också.
Är väl kanske inte ensam på den punkten kan ja tänka mig!

Mer snö ska det bli dessutom.
Mer till veckan, attans också!
Vill verkligen inte ha mer..

Om 2dagar var det dessutom 1år sen vi var på AC/DC.
Fan det känns inte som det va såppas länge sen.
Eller va säger du Fru Nordlund?
Fan va kul vi hade det, haha!
När killarna basta och vi dola omkring. HAHAHA!
Saknar dig, min kära fryyy nordis ;p


Nej, va ska man göra nu då?
Jocke sluter snart. Då tar han helgen :)
Skönt för han de, men han ska ju greja cheva hela helgen ändå.


Åååh blir så trött på folk !
Vill bara strypa en del (inte allvarligt menat)
Men jag fattar inte vad dom tänker med?




Nu blir det "Joey"

Puss




Saknar dig så det gör ont i mitt hjärta <3 :(
Älskar dig Bagheéra.
Du var verkligen världens snällaste katt.
Många skratt hade man när du va nära en.
Du va UNDERBAR, du är saknad hjärtat <3
Vill bara krama om dig.

Kommentarer
Postat av: fryyyyyyyyyyyyyyyn

yeeeees, de glömmer jag aldrig :D då va det roligt!!

2010-02-19 @ 16:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0