20 februari!

Nu sitter man här och kikar ut genom fönsteret, det bara öser ner med snö!
För varje minut tänker man " ÅÅh hur mycket mer orkar man? "

Men man ska absolut inte klaga för någonting.
Satt och kollade på barnen i afrika i morse.
Herregud vilken liv dom lever, fattigt och massa saker.
Man ska vara glad över att man har det så bra som man har!

Börjar fundera på om man börjat blivit gammal?

Varje morgon sitter man och läser NWT och tittar på nyheterna.
Sen när helgerna kommer så sitter man hellre hemma under en filt
med en godis skål och en godispåse och tittar på "Lets dance"
istället för att vara ute med sina kompisar och ta en öl.
Eller när man börjar prata om OS, om hur många medaljer Sverige har tagit.

Jag börjar känns mig lite sådär va ska man säga "ung gammal" haha.

Igår satt jag och spelade Super Mario på nintendo Wii
istället för att följa med gubben min och ta mig en öl.
Hade visserligen ingen lust heller, men ändå!
Eh, man växer väl upp. Och inser att man verkligen inte orkar varje helg längre.

Men som sagt, man har ju haft en hel del BRA helger.
Speciellt en helg "minns" jag iallafall.

Jag och frugan Nordlund hade varit på softbar.
Hade fått i oss en hel del under den kvällen.
Som alla vet stänger det ju klockan 02.00
Men vi kom hem 04.00 :S
Och jag har 50meter från softbar.
HUR FAN KAN DET TA 2TIMMAR?
hahaha. Vi är att vi fru nordlund =)


Nej jag ska ta och kika på LA Ink nu som började :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: fryyyyyn

hahahaha jag har ingen aning om vad vi gjorde heller :D

men fulla va vi ju ^^

2010-02-20 @ 18:33:18
Postat av: Soff

OOOH JA! hahaha, mådde ungefär sådäääär bra dagen efter :P HAHAHA

2010-02-21 @ 17:36:09
URL: http://roockarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0