23 februari (åter igen)

Nu sitter man och kikar på Nitro Circus.
Ska alldeles strax lägga mig i sängen tror jag..

Tandborsten inne på badrummet skriker på mig.
Sängen skriker ännu mer, och jag tror att jag ska tacka för idag.

Kudden kommer gosa med mig. Eller åtminstonde jag med kudden :)

Var hemma hos mamma och pappa förut.
Pappa hade skottat fram sin parkering, och så hade grannan tagit den.
Så han va lite sådär små irriterad ;P haha

Och som alla vet på området så har man ju inte skyltat att "här är min plats"
Men ALLA vet vart dom har sina platser ändå liksom.
Så pappsen va arg, haha!

skönt att han är hemma i Sverige denna vecka och jobbar.
Tycker inte om när han är i Norge. Men kan inte prata lika länge när han är där!
blir så jäkla dyrt :) haha.

 

Mitt tredje inlägg idag, va händer?
Glömt bort bloggen totalt, kom på den för någon dag sen och sa att ja kanske ska blogga mer.
Så aa, jag får ta och göra de :) Hoppas att ni läser mer då också.
Annars är de ju inge roligt ju :P

Nej nu ska ja borsta tänderna, sen lägga mig i sängen :)

PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0