23 februari (igen)

Nu sitter man här igen!
GLAD över ett besked jag fick förut.

Min underbara vän Sanna har fått egen lägenhet.
Hon kommer dock fortfarande bo kvar i Örebro :/
Men jag kommer stå där med min röda fara och vara flytt hjälp.
Om det nu behövs vill så att säga :) haha!

Jag blev så gla över detta så jag ville bara skrika rakt ut.
Jag satt och log en bra stunn iallafall, BRA SANNA!

Nu har jag fått internet till den bärbara datorn också :)
Så nu behöver vi ALDRIG mer bråka om vem som ska sitta vid datorn mer.
Hur underbart kommer inte det bli då? OOH YEAAH!

Nu är de mörkt ute igen. Tråkigt!
Men skönt att det blir mörkare senare på dagarna iallafall.

Imorgon får dagen utvisa va den bjur på!
Vill så gärna ha ett Nintendo Wii .
Suttit hemma hos Madde dom senaste dagarna och spelat Super Mario.
ÅÅH vill också ha ett. Måste nog köpa mig ett ;)

Nej nu ska ja kika på tv.
Eller de kan ja ju göra samtidigt ja sitter vi datorn.
Har ju den bärbara datorn i knät ;p
LOVELY!!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0