23 februari!

Solen skiner idag!
Jippie va skönt vill så att säga.

Idag har jag redan hunnit med att träna samt att städa.
Klockan är inte ens 14.00 än.

Så va tusan ska man hitta på mer idag då?

Kanske ska få hjälp med att koppla in min router(?) vet ej hur det stavas.
Eftersom man införskaffa sig en bärbar dator igår :) lovely!

Jag och jocke fatta absolut INGENTING igår när vi skulle prova oss på att koppla in den där.
Så idag fråga vi faktiskt efter hjälp. Eftersom COMHEM inte va speciellt
snabba med att fatta vad man menade!
- Lösenorden finns under dosan!
ÖÖ VA? DU pratar med en Strandqvist.
Den som ungefär förstår såådääär mycket =D hahaha

Dammsög ju nyss. 
Tappade damsugar munstycket på tapeten.
Så det blev ett litet fint hack.
Jävlar va ord det kom från min mun då.
Tror nog inte könsdelarna på tjejerna/killarna har kommit
ut ur min mun på såppas fula ord som just då!
Klent förbannad, är fortfarande förbannad på mig själv.

Platta håret kanske vore en idé.
Det ser ut som en peruk jämt just nu.
Med alla lockar ;D haha..
Fint med lockar, men inte på mig tycker jag ;)!

Puss



Längtar till sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0