24 februari (igen)

Hej :)

Nu sitter jag vid den "vanliga" datorn, medans älsklingen myst ner sig i soffan
efter en dusch med den bärbara datorn!

Tänkte kika lite på Blocket, men tänkte att ja kanske skulle skriva en rad också!

Stor handlade förut också, massa mat och andra saker!
Så nu är kylen full, och frysen är nöjd :)

Sen efter jag hade varit och handla, åkte jag hem till farmor&farfar.
Och tittade till Snöis som blev kastrerad idag.
Eftersom dom tagit "över" min&älsklingens katt.

När jag åkte därifrån sprang jag in på Coop och handlade mig Tulpaner :)
Röda och fina var dom också, så nu står dom på bordet i vardagsrummet!

Var även in till Anna också en snabb visit :)
Alltid lika trevligt hos grannen! haha
Snackade lite skit och sen gick jag upp och lagade mat.

Förstår mig inte på människor bara.
Eller vad säger du Fru Persson?

Nej nu ska jag dra mig till soffan och pussa på min kära älskling :)<3

PUSS Å KRAM PÅ ER.



Älskar dig massvis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0