24 februari :)

Nu skiner solen och det är fint ute :)
Träden har blivit sådär frostiga igen, mysigt!
Men det är dock -12 grader ute. Ogilla!

Ska snart iväg och stor handla tänkte jag.
Kylskåpet skriker "Fyll mig"
Och min mage vill ha frukost, lunch, middag och kvällsmat.
Så jag måste fylla kylen/frysen samt skafferiet.

Får se hur mycket mitt kalas på Willys blir idag.
Men det brukar inte bli sådär blodigt mycket jämt.
ALDRIG över 2000 kr iallafall :)
Då hade jag ju svimmat ;D haha.

Jag har varit GÖR sögen på sprödbakad torks,potatis och äggsås
nu i flera dagar. Så det är nog dags för mig att göra det ifag =)

Sitter och lyssnar på "Sommaren i City"
UUh vilken fin bete. Längtar ännu mer till sommaren.
Känner på mig att denna sommaren kommer bli rolig som fan :)
Bra om inge annat iallafall.

Får se om min bil strejkar när ja kommer ner sen då!
Den startar ju alltid, med växlarna blir sååå sega att få i när det är kallt ute.


Folk har frågat om jag slagit mig eftersom jag bloggar så mycket nu.
Men ICKE det har jag inte.
Kanske dags att uppdatera bloggen lite emellan åt :P


Nej, nu ska jag kika runt lie här på Internet :)

Puss å kram !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0