25 februari - igen!

Nu har man kommit hem igen!
Varit hos mamma, pappa, elin och wille hela dagen.

Jag minns alla underbara minnen från när vi satt och åt.
Det va så himla mysigt, vi satt och prata och skratta tillsammans.
Som en familj ska göra. Och vi kanske inte är den friskaste familjen.
Men gud vad jag saknar det där att sitta hemma, äta tillsammans.
Gå in på sitt rum och kolla lite på tv.
Sitta och snacka skit med elin på kvällarna och bara ha kul :)

vi fikade också även innan ja åkte hem.
herregud säger jag bara va jag skrattade =) haha
pappa är inte den friskaste människan i byn ;p

väntar på att min bättre halva ska komma hem.
då blir det att äta, sen dra oss till karlskoga (tror jag)

Jocke <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0