25 februari

Nu sitter man hemma hos mamma&pappa.
Jag och elin har precis gjort en manikyr på wille.
Han hade varit ute och lekt otroligt mycket i snön,
så det va massa is "kockler" under magen och på tassarna.

så vi satt där, en torka och den andra blåste med hårblåsarn!

Någonting som har gjort mig lite fundersam på varför inte föräldrarna
reagerar på att sina barn dansar som "strippor".
Dom dansar jätte bra och så, men dom har alldeles för utmanande kläder.
Och dom kanske inte ska dansa så "sexigt".
När jag va liten visste jag inte ens va sån dans betyde!
Många som pratar om detta klipp jag ska lägga upp nu.

NI MÅSTE KOLLA PÅ DETTA!!
DET ÄR SYND OM BARNEN ..
DOM ÄR 7ÅR, 7ÅR ÄR BARNEN.

HUR KAN FOLKET SITTA OCH SKRIKA OCH JUBLA?
MÅNGA MÅNGA TANKAR SOM KRETSAR RUNT I HUVUDET



Om det va MINA barn, hade dom ALDRIG fått dansa sådär.
Och dessutom inte haft såna där utmanande kläder. ALDRIG!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0