27 februari - igen!

Nu sitter man här och har precis dola klart med blommorna.
Kände "nej jag vill ha mer blommor"
Så drog till Coop och införskaffa mig lite blommor (:

Ska man göra nu då?
Älsklingen är och grejar med bilen, och jag har precis
kommit från farmor&farfar..

kanske ska ta och läsa skvaller bloggen , HAHA!
spännande och se att alla stora bloggare kommer från Sthlm!
Har dom kanske lite aggresioner att skriva om kanske?

Att "min bästis är dum i huvudet, men det vågar ja inte säga till henne på riktigt
utan skriver det i min blogg, och hoppas att flera 1000 läser det"

Ungefär den nivån är det på dom iallafall.
Speciellt Kissie, hon är ju hur slut som hellst.


Nej kanske ska göra något att knapra på ;p

Puss och kram

Älsklingens dröm bil :)
Som han äntligen fått!



En san legend, Soff :)



Älskar dig hjärtat <3 :)


Kommentarer
Postat av: elin

"En san legend, Soff :)"

GLIIIIIIIID! :D

2010-02-28 @ 18:17:20
URL: http://strandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0