27 februari.

U jag är så arg så det bubblar i mig.

Igår bes jag och robin mammas bil :)
Vi satt och skoja om "hon kommer säkert på körförbud"
När gubben kom in igen som hade tagit emot oss skaka han på huvudet

Han - Har ni långt hem?
Jag - Nej, inte så farligt
Han - Nej, för denna går inte att köra hem
knappast så vi kom ut ur hallen
Jag - Nehe, okej? ;s
Han - Ring bärgaren eller hyr en släpvagn!
Jag -  Nej de tror jag nog inte.
Han - trehundra blir det iallafall för er!

Ringer pappa som trodde ja skoja med han när jag sa att han fick
hämta oss. Han sa "mmm förmodligen"
Samma sak sa mamma också!
INGEN TRODDE OSS FÖRST =)

Men pappa kom och hämtade oss till slut iallafall.

Sen drog jag&robin till ikea och dola lite.

På kvällen när Jocke hade kommit hem drog vi ner till softbar och käka.
Robin kom ner också, han sa att han hade ställt bilen på våran parkering.
Så satt han där och drack en öl, sen kom elin också :)

Fick köra hem elin och robin vi 12 tiden.
Eftersom dom skulle till Örebros badhus idag :)

Klockan 10:30 ringde elin till mig nu imorse.
"HEJ VA GÖR DU?"
"SOVER,DUDÅ?"
"MAN KAN FAN INTE HA NÅGOT PÅ DIN PARKERING"
"VAAAAA?"
"DET HAR VARIT INBROTT I ROBINS BIL"

Sprang upp och borsta tänderna, sen ner till parkeringen.

Fick dåliga minnen tillbaka då det var inbrott i bmwn :/
Dom hade varit så jävla sviniga emot oss iallafall.
Robin hade dom ju bröte upp låset, sen kleve in.
Central låset funkar inte på robins bil nu!

Men jag fattar inte hur man kan kliva in i någon annans bil?
Fattar inte hur man kan sno NÅGONTING som är någon annans.

Det är så jävla svinigt gjort, så det är helt otroligt!!!

Blir så trött på folk som inte kan låta andras saker va :@





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0