4 februari 2010

Nu sitter man här och lyssnar på Calle Kristiansson :)
Underbar kille, han skulle vönne IDOL tycker jag!

Klockan är inte ens 10.00
Och jag har hunnit med massa saker.
Så vad ska man göra nu?
Blåsa håret och platta det kanske!?

Funderar på om man kanske ska åka hem till pappa och störa han lite?
Han kom hem igår redan :)

Hur mår man då?
Jotack, BARA BRA TACK =)

Längtar som tusan tills sista februari faktiskt.
Hoppas hoppas hoppas :)

Stör mig som satan på Newsec bara faktiskt.
Jag har ringt och tjatat om ett badkar!
Får se om jag får det då.
Men har hört på ryktes vägar att dom ska renovera om badrummen snart.
Så får väl se om dom gör det då?

Sen ska dom höja HYRAN IGEN :S
Va fan blir det tänkte jag igår när jag fick det brevet.
Dom höjde ju nyss för tusan.


Snart alla hjärtans dag också!
Vad ska man hitta på då?


Nej, nu ska ja dola lite mer här :)

Jocke, ja älskar dig <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0