Oj, yttligare ett inlägg den 24februari.

Klockan har precis slagit över 23.00 slaget.
Jag har nyss duscha och nu sitter jag och kollar på Nitro Circus.
Underbart kul program, kollar på det varje kväll!

Älsklingen har åkt till Kil för att köra Haren dit!
Så han kanske kommer hem snart med lite tur, men det märks!
Dom två har väl kanske lite att prata om (killar ni vet)

Glömde skriva ner en sak förut.

GLÖM FÖR FAN INTE HOCKEYN KLOCKAN 06.00
TILL MORGONEN. SVERIGE SPELAR JU FÖR TUSAN =)
MIN KLOCKA KOMMER ATT RINGA 05.55.
MATCHEN SPELAS PÅ 2:AN FÖR ALLA SOM INTE VET DET!

Herregud, kanske låter som en hockeynörd.
Men vem tusan älskar inte hockey?
Och vem tusan höller inte på Sverige?
Att dom ska komma till final, det vore underbart :)
hoppas hoppas hoppas.

Jocke skratta bara åt mig när jag sa att ja skulle kolla på ockey 06.00 till morgonen.
Han höll på att sätta colan han drack i halsen, haha!
Men så är det :) Om man håller på Sverige, så gör man :)
Tycker man hockey så gör man! HAHA

Köpte nog världens goaste tvål förut.
Luktar gott som fan ju!

Tvålar brukar ju lukta gott som tusan när man står i duschen.
Men sen när man kommer ur duschen och har torkat sig
så luktar det ingenting. Lite besviken på det där.
Men denna luktade skit gott :)
Även det nya schampoot och balsamet jag köpte ;p

Flagnar ju som tusan efter sol äventyret förra veckan.
Gör ont också som bara den på låren fortfarande.
Dom är typ "lila-blå" Är det ens bra? ;S
Börjar bli lite sådär orolig =D haha!
HOPPAS det går bort snart, detta va ju ingen bra idé kanske.

Nej nu ska sluta med att tjata ut er med mina extrema inlägg :)


PUSS OCH KRAM !

Jocke, jag älskar dig massvis <3:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0