snö, snö och mera snö!

Trodde detta med snön va över ja.
Kände att det va lite vår i luften idag!

Snön smällte, fåglarna kvittrade och solen kikade lite genom molnen.
Men ICKE, nu när jag skulle åka hem från Madde så såg jag hur
det vräckte ner med snö.

Min första tanke var, NEJ JAG ORKAR INTE BORSTA AV BILEN!
Men det var bara att se glad ut och göra det de.

Imorgon ska jag till stan en snabbis.
Kika lite på jeans kanske, och lite sånt :)

Nej, nu ska jag va social emot älsklingen som kom hem från jobbet nu!

 

PUSS OCH KRAM

 

Otroligt seriöst ;d haha


Kommentarer
Postat av: Madde

du ska va glad för att du har en bil o borsta av du iallafall, själv har jag precis stått o vänta på bussen i en timme o fröse alla mina kroppsdelar av mig! :(

2010-03-01 @ 16:41:12
URL: http://madeklene.blogg.se/
Postat av: såååååfff :)

Jo, men det är sååå tråkigt att borsta av den så jag tror inte riktigt du förstår ;d snön är så jävla tung! Aa, jag förstår det :( ussh! kallt som fan en sväng i morse, och sen på eftermiddagen va det gött! Och nu ikväll kallt som fan igen :(

2010-03-01 @ 22:40:30
URL: http://roockarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0