12 januari 2010 :)

Hejsan!

Nu sitter man här hemma, har absolut ingenting att göra.
Känner inte för att göra någonting heller för den delen.

Har träningsverk som fan.
Eller jag har ont i axlarna som tusan.

Hade beställt Massage tid igår klockan 10.00.
Så det var bara att pina sig upp igår och gå ner och få massage.
Det var underbart skönt om ingenting annat.
Men hon sa att jag var spänd i axlarna och nacke (nehe? haha)

Sen vid halv fem igår tränade jag :)
Träningsverk som satan efter det igår antar jag också.

Men blir träning imorgon också! Wiiie va kul..


Tiden går fort som fan.
Snart har jag&älsklingen varit TILLSAMMANS 15månader.
På Torsdag för att vara exakt :)

Och jag älskar han bara mer och mer för varje dag som går :)
helt underbart, världens bästa är vad han är..
Varje sekund tillsammans med han är underbar :)<3

Nej , nu ska ja dola lite..

Puss


Älsklingens bil :)
Cheva 65a


Älskar dig Jocke, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0