Lördag!

Nu sitter man här en Lördags kväll och kikar på TV!
Hjärtat sitter breve och nördar på sin dator och spelat ett spel.

Jonathan och Malin va här också.
Men di skulle ner och trycka Pizza på Ceylan.

Händer ikväll då må tro?
Funderar på att kika på filmen som går ikväll
på 3:an tror jag :)
Klent sugen på någon godis bit också.
Men njaaa, får se hur det blir med den funderingen.

Joakim plåstrade nyss om min nacke igen.
Plåstret hade "halkat" ner. Så han la nytt!
Kliar inge tråkigt mycket för all del.
Men NEJ inge kliande på stygnen inte.

Imorgon är det Söndag da.
ATTANS va helgerna går fort alltså.

Praktiken imorgon igen, sen jobb efter den.
Roligt liv man har iblann, men va ska man göra för att över leva?
ALLT som man säger.
Ska vara glad över att man har jobb samt att man går i skolan.
Vet ju inte hur länge till jag får ha kvar jobbet heller. 
Så varje timme jag hinner med efter skolan är GULD värd.  


Nej nu blir det att invänta min kära fru, och hennes gubbe!
Och kanske be min nörd till pojkvän att sluta spela data spel :D haha..


Jag & Min fru!


Godingen min <3 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0