mahapp..

Lördag idag då.
Eller nu är klockan efter 00,00 så de är egentligen söndag!
menmen ;D haha..

Saknar min baby :/
han är och svetsar på min bil.
tillsammans me bodil, di åkte klockan 12 imorse..
och di har fan mycke kvar också, stackarna!
som sagt, aldrig mer fööörd kanske ;d haha
ska inte utsätta dom för dessa problem mer.
LÖVER ER GRABBAR!

Träffa Sanna idag också :)
Saknat henne massvis.

Vi åkte till Kil och hälsade på Thyberg.
Mycket trevligt vill så att säga.

Hämta Jonathan och Malin i Norsbron :)
Sen körde jag hem Sanna till f-haga igen (:

ikväll har jag bara varit i skoghall.
på hemma orten vill så att säga ;p haha..

pirri inför måndagen också.
ååååh yeeeeh!

nej nu kanske jag ska kika vidare här på tv:n.
eller söve? jag har inte bestämt mig än.

menmen, skriver nog mer imorgon..

puuuuuuuusssssss



Jag är världens lyckligaste som har dig.
Du är verkligen allt hjärtat.
Världens bästa ..
Älskar dig massvis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0