söndag

Nu är det Söndag igen då :(
Helgerna går så förbaskat fort.
Fredagarna tänker man "yes nu är det helg"
Sen vipps säger de så äre Söndag igen :/ ååååh..

Söndagar är "Spela bingolotto kvällen"
Vinner dock ALDRIG någonting ändå.
Lika bra att lägga ner detta och börja
spela "Tut bingo" istället faktiskt.

Jag och Nordan ska dit i sommar nu iallafall.
Vinna stor kovan kanske? Eller så blir det absolut inte så.
Jag har vönne 250kr iallafall, kunde ha vönne 500, men nej!
En till tutade *FAN* hehe..

Huvudvärken dunkar som fan i huvudet på mig.
Skriker typ "DRA NER PERSINNERNA IDIOT"
Hatar detta konstiga väder ute.
Konstigt ljus och allting, blir helt knas i huvudet då.

Imorgon blir det skolan igen :)
Saknat alla i klassen faktiskt.
Varit kul på prallen också, men njaa jag saknar att klassen.

Längtar tills september där någon gång.
Då blir det ULLARED för min del :)

Nej nu ska ni få se världens bästa reklam ;)
Sjunger med JÄMT när den kommer ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0